آموزش تعمیرات PDA

شاید این دستگاه برای همه شناخته شده نباشد و شما نیز PDA از خود بپرسید این چه دستگاهی است و کاربردهای آن چیست که ما کمی از PDA ها برای شما خواهیم گفت . پس در ادامه همراه ما باشید.

p3

خب اول اینکه عبارتPDA چیست را برای شما توضیح خواهیم داد. نام کامل این دستگاه Personal Digital Assistant  میباشد که به اختصار PDA نامیده میشود.  یک دستگاه کوچک قابل حمل شخصی با سیستم‌عامل است. کاربرد اصلی این وسیله در موردی است که نیاز به مزایای رایانه عادی در محیط‌هایی است که به قابل حمل بودن آن نیاز می‌باشد. در کنار نرم‌افزارهای دیگر از کاربردهای این وسیله استفاده از تقویم، دفتر آدرس الکترونیکی شخصی و ماشین حساب است. دستگاه‌های جدیدتر دارای قابلیتهای بالاتر مثل قابلیت ارتباط با اینترنت، گرفتن عکس و سیستم موقعیت‌یاب جهانی یا جی‌پی‌اس (Global Positioning Systems) هستند.

این وسیله کاربردهای بسیار فراوانی برای افرادی چون مهندسین و تکنسین ها – افرادی مانند کنترل کننده های فرایند تولید و …دارد و به راحتی می توانند اطلاعات مربوطه را در آن ثبت نمایند تا بعد ها با قرار دادن این اطلاعات در بانک اطلاعاتی سازمان یا شرکت بتوانند روند صحیح مدیریت را اعمال نمایند.همان طور که در بالا نیز گفته شد استفاده اصلی PDA ها زمانی است که شما نیاز به قابلیت های یک رایانه دارید ولی نمی توانید در این محیط رایانه را ببرید به هردلیل،در این جاست که PDA برای شما کاربد خواهد داشت.

حالا که کمی باPDA آشنا شدید می خواهیم درباره آموزش تعمیرات این وسیله صحبت کنیم برای شما.

خیلی از افراد شغلشان تکنسین فنی شرکت های مختلف است و انتظاز شرکت ها از این گونه افراد این است که در زمان خرابی دستگاه های الکترونیکی و رایانه ای بتواند دستگاهی را عیب یابی و رفع عیب نماید،برای همین منظور یک تکنسین در شرکت های بزرگ و یا کوچک باید واقعا همه فن حریف باشد و افرادی که این امر را می دانند برای رسیدن به این هدف که بتوانند محدوده های بیشتری را پشتیبانی نمایند به گذراندن دوره های آموزش روی می آورند.از آنجایی که کارآموزان بسیاری در خواست آموزش تعمیرات دستگاه های همراه PDA ها را داشته اند، مجتمع فنی ملی پایتخت دوره های آموزشی تعمیراتPDA را برگزار نموده است و شما در این دوره ها علاوه بر آشنایی فنی با این نوع دستگاه می توانید تمامی عیوب را شناسایی و برطرف نمایید.

لازم به ذکر است این دوره های آموزشی در کارگاه های کاملا مجهز برگزار می گردد و کاملا عملی و ویرژه ی بازار کار است.

چنانچه درخواست اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با وحد آموزش با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۵۶۸۲۸۴  – ۰۹۱۹۱۰۸۰۲۸۷

 

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
مشخصات فردی
وضعیت تحصیلات
اطلاعات تماس
دوره آموزشی

[recaptcha theme:dark size:compact]