آموزش تعمیر دوربین دیجیتال

با آمادن گوشیهای موبایل دوربین دار و همچنین تبلتهای دارای دوربین استفاده از دوربینهای دیجیتال عکاسی بنظر میرسد که کمی از رونق افتاده باشد ولی اینطور نیست.

اینرا نه اینکه من بگویم بلکه آمار و ارقام فروش تولیدکنندگان بزرگ دوربینهای دیجیتال عکاسی میگویند و این یعنی هنوز بسیاری از انسانها هستند که دوست دارند برای ثبت لحظات زیبای زندگیشان که بعدها از آن بعنوان یادآوری خاطرات تلخ و شیرین استفاده میکنند از دوربین عکاسی دیجیتال استفاده کنند.

این استفاده و این میزان علاقمندی به این معنی است که این دستگاه ها نیز همچون دیگر دستگاه های الکترونیک از سه دسته بزرگ از مساءل دچار لطمه میشوند و آن عبارتند از رطوبت یا آبخوردگی و خیس شدن دوربین عکاسی دیجیتال و همچنین ضربه خوردگی یا افتادن از ارتفاع یا از دست دوربینهای عکاسی دیجیتال و همچنین خرابی بر اثر نوسانات برقی که راه گریزی برای آنها واقعاً نمیشود پیدا کرد.

از آنجا که این دستگاه های دوربین عکاسی دیجیتال گران قیمت نیز هستند و با ارز وارد میشوند و تولید داخلی نیز ندارند , پس به صرفه این است که تعمیر شوند و تعمیر شدن آن یعنی اینکه نیاز به تعمیرکار وجود دارد و آموزش تعمیرات دوربین دیجیتال عکاسی مورد نیاز میشود و این دوره در انستیتو انفورماتیک ایران تعمیرکار برگزار میشود.

تعمیرات دوربین های عکاسی دیجیتال به دو دسته تقسیم میشوند:

الف- تعمیرات مکانیکی و بخشهای مکانیکی

ب- تعمیرات الکترونیکی که منظور تعمیر برد الکترونیک دوربینهای دیجیتال عکاسی و فیلم برداری است.

در انستیتو انفورماتیک ایران تعمیرکار هر دو بخش این تعمیرات اعم از مکانیکی و تعمیر برد الکترونیک دوربینهای عکاسی دیجیتال بطور کامل به عزیزان علاقمند آموزش تخصصی بصورت کاملاً عملی و کارگاهی داده میشود.

از دوره های بسیار تخصصی که نیاز به دقت بسیار حین انجام کار دارد در انستیتو انفورماتیک ایران تعمیرکار دوره تعمیر دوربینهای فیلم برداری و عکاسی دیجیتال میباشد چرا که این دوربینها که از انواع مختلفی اعم از حرفه ای ,نیمه حرفه ای ,اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تشکیل شده اند دارای برد الکترونیکی بسیار ظریفی میباشند.

آموزش تعمیرات دوربین دیجیتال عکاسیو چون مراجعه برای تعمیر این دوربینها زیاد شد ما آموزش تعمیرات دوربین های عکاسی دیجیتال را در دستور کار آموزشی قرار دادیم.

سیلابس آموزشی دوره تخصصی تعمیرات  انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری دیجیتال بشرح ذیل می باشد:

  1. نقشه خوانی انواع بوردهای دوربینهای دیجیتال عکاسی و فیلم برداری
  2. فلش کردن آی سی ها
  3. باز و بست کردن دوربینهای عکاسی
  4. شرح و نحوه عملکرد دوربینهای عکاسی
  5. شرح و عملکرد دوربینهای دیجیتال
  6. شکل کارکرد دوربینهای اچ دیHD
  7. آشنایی,شناخت و کارکرد قعات و معماری بوردهای انواع دوربینها
  8. نحوه عیب یابی و شکل برخورد با بوردهای آسیب دیده
  9. آموزش تعویض انواع سنسورها در کلاس
  10. نحوع تعویض حسگرهای مختلف من جمله سی سی دی
  11. آموزش بررسی عیوب دوربن های ضربه خورده
  12. آموزش بررسی عیوب دوربینهای عکاسی آبخورده
  13. آموزش بررسی عیوب دوربینهای دیجیتال خاموش
  14. عوض کردن لنز و تمیزکردن داخلی دوربینها
  15. و…

اینها تنها بخشی از سرفصلهای آموزشی در دوره آموزش تعمیرات دوربینهای دیجیتال عکاسی و فیلم برداری در انستیتو انفورماتیک ایران تعمیرکار میباشد.

عزیزان و علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات دوربین عکاسی و فیلم برداری میتوانند با شماره های ۰۲۱۶۶۵۶۸۲۸۴————-۰۹۱۹۱۰۸۰۲۸۷ تماس بگیرند و یا فرم پیش ثبت نام زیر را پر کنند تا همکاران ما در واحد آموزش با ایشان تماس بگیرند.

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

مشخصات فردی
وضعیت تحصیلات
اطلاعات تماس
دوره آموزشی

[recaptcha theme:dark size:compact]