تعمیرات و آموزش ها در هر زمینه ای باید طوری باشد تا فرد بتواند تجربه های مفید در هر زمینه ای را فرا گیرد. توجه به آموزش صحیح کار آموزان همچنین تولید نیروی متخصص و حرفه ای جزء اصول کاری و هدف انتهایی ما در آموزش تعمیرات ای سی یو است و خدمت به جامع متخصص کامپیوتر از پایه های برنامه های آموزشی ما می باشد. این برای ما افتخار است که آنچه را که به صورت علمی و تجربه در اختیار داریم به شما آموزش دهیم و با آموزش نیروی انسانی حرفه ای به این صنعت خدمت کنیم. تربیت نیروی حرفه ای و متخصص علمی در عرصه آموزش تعمیرات ای سی یو از اصلی ترین اهداف ما در زمینه آموزش الکترونیک خودرو است. در آموزشگاه های با کیفیت آموزش  تعمیرات ای سی یو به گونه ای متفاوت با سایر آموزشگاه های موجود در کشور به کارآموزان ارائه می گردد. ما در این آموزشگاه چندین آموزش مختلف به صورت ترکیبی را عرضه می کنیم که هر یک از دوره ها خود شامل چندین آموزش مختلف می باشد.

آموزش تعمیرات ای سی یو

پس از پایان هر دوره نمایندگی رسمی به کارآموزان فارغ تحصیل شده از این دوره ها اعطا می شود و متد آموزش تعمیرات ای سی یو در این آموزشگاه ها از رتبه بالایی رخوردار است. در این آموزش ها شما به قاعده نرم افزاری و سخت افزاری همچنین عملکرد سیستم ای سی یوها در کامپیوترآشنا می شوید و می توانید آنها را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری تعمیر نمایید. ای سی یو واحد کنترل الکترونیکی کامپیوتر مدیریت مرکزی آن است شما در این آموزش با ساختار کنترل الکترونیکی و فرمان ، تعمیر ECU از نظر نرم افزاری و سخت افزاری همچنین برنامه ریزی آنها به صورت کاملا عملی وعلمی آشنا می شوید. بعد از اینکه دوره آموزش تعمیرات ای سی یو تمام شد از زمان اخد مدرک از پشتیبانی همیشگی ما در کار های خود بهره مند شوید. گاهی اوقات دانش آموختگان در انجام تعمیرات خود دچار مشکل می شوند که ما آنها را راهنمایی می کنیم که چطور از پس این مشکل بر آیند. در کلاس ها می توانید از بهترین و خبره ترین اساتید استفاده کنید و آموزش تعمیرات ای سی یو را با فراغ بالا و شوق بیشتر آموخته زیرا از نظر تجارب کاری می توانید برای خودتان آینده شغلی ایجاد کنید. پس برای آموزش ها تلاش کنید تا همواره بتوانید آینده ای روشن که در انتظارتان است را رقم بزنید.

آموزش تعمیرات ای سی یو از جمله پر سود ترین مشاغل به شمار می رود. دارای بازار کار و پر اهمیتی می باشد و هر کس به دنبال کسب و کاری برای خود باشد می تواند به راحتی با انجام آموزش تعمیرات ای سی یو برای خود شغلی ایجاد کرده و حتی به افراد مختلفی آموزش دهد. اگر در هر حرفه ای برویم نمی توان گفت مانند این شغل کار خوبی بتوان پیدا نمود زیرا از نظر فنی بسیار خوب و مفید می باشد. در این کلاس ها می توان با آموزش به روز ترین ها آشنا شد و بهترین ترفندها را از اساتید مجرب آموخت. هدف است با انجام آموزش تعمیرات ای سی یو بتوانیم آینده شغلی خود را تضمین کنیم و در کنار آن به موارد دیگر نیز بپردازیم.  در دنیای پیشرفته و تجاری که هر روز و هر ساعت از نظر علمی پیشرفت رو به جلو دارد وابستگی انسان ها به دنیای دیجیتال بیشتر می شود .

کامپیوترهای امروزی هم از این امر مستثنی نیست با توجه به کاربرد روز افزون ای سی یو ها یکی از نیاز های به وجود آمده در این زمینه تعمیرات تخصصی وسایل و ابزار آلات امروزه است که در آموزشگاه های مختلفی با مدیریت مهندسان و تیم های مجرب آموزش این امکان به وجود آمده تا از علاقه مندان به علم الکترونیک دعوت به عمل آید و در دوره های آموزش تعمیرات تخصصی ای سی یو گرد هم جمع شویم و این نیاز مبرم جامعه مدرن و رو به پیشرفت را برطرف نماییم. با ثبت نام در دوره های آموزش تعمیرات تخصصی ای سی یو این فرصت برای کار آموزان محترم پدید می آید تا قدم به دنیای علم روز و دیجیتال بگذارند و با آموزش مهارت های جدید راهی برای کسب درآمد بهتر و بیشتر بیاموزند. شرکت  ها این مسئولیت مهم را برعهده دارد تا از علاقه مندان به الکترونیک دعوت به عمل آورد و امر مهم آموزش را به شکل کاملا علمی و عملی به علاقه مندان این رشته بیآموزد.

مشخصات فردی
وضعیت تحصیلات
اطلاعات تماس
دوره آموزشی

[recaptcha theme:dark size:compact]

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱