تقریبا به هر شرکتی برویم احتمال اینکه دستگاه کپی وجود داشته باشد هست و همینطور خیل کثیر افرادی که در انتظار راه انداختن کارشان هستند. اما یک درصد اگر به این فکر کنیم که دستگاه دچار خرابی شود باید افراد با تجربه ای که در این زمینه فعالیت و تخصص داشرند در اداره حاضر باشند تا در امر آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی تلاششان را کنند. این مهم باعث شده تا انگیزه ای شود تا در ایران کلاس هایی در جهت آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی راه بیندازیم. اکثر فکر می کنیم این ماشین ساده بوده و از لحاظ فنی کاری ندارد اما زمانی که پیچ هایش را باز می کنیم می بینیم که با چه پیچیدگی مواجه هستیم بنابراین برای این کار باید تمام موارد را در نظر داشت تا هر نوع عیب و ایرادی رخ دهد بتوان در آن بخش تخصص لازم را داشت. اکثر آموزگاه ها که در زمره دستگاه های اداری قرار دارند با شیوه های نوین آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی را انجام می دهند و به بهترین شکل آن را به دانش پژوهان توضیح می کنند و هر قسمت را با عالی ترین سطح ممکن تشریح می کنند.

دستگاه فتوکپی

آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی از اجزایی مانند برد های الکترونیکی، سنسور و سوئیچ و موتور هایی که در راستای قرار دادن جوهر بر روی کاغذ حرکت می کنند تشکیل شده است. یک سری از قطعات مهم که در آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی در بهترین آموزشگاه ها ارائه می دهند می توان به این موارد اشاره داشت:
تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی، تعمیر یونیت اسکنر ها دستگاه کپی، تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی، تعمیر یونیت درام دستگاه کپی، تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه و … که هر کدام مورد بررسی قرار می گیرند.در بحث آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی به اصول کلی دستگاه پرداخته و سپس کم کم موارد را رو به جلو پیش می بریم.

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

مشخصات فردی
وضعیت تحصیلات
اطلاعات تماس
دوره آموزشی

[recaptcha theme:dark size:compact]